06 de novembre, 2007

Gemma


Hola a tots! Sóc la Gemma, també coneguda com a la "bitxòloga" del grup.

Ei! No us penseu que és fàcil estar envoltada de tants físics! Sempre acaben parlant de entropies, camps, ones i coses que a mi, sincerament, em costen una miqueta d'entendre.
Sobre mi... he fet biologia a la UB, vaig acabar fa un parell d'anys. Ara estic fent el doctorat, i em podeu trobar al departament de botànica si algun dia us perdeu per la facultat de biologia. També hi faig classes de botànica general. Generalment però, estic al laboratori, intentant extreure el DNA dels líquens, que és amb els quals treballo. Per entendre'ns, els líquens són les taques de colors que surten damunt dels arbres. ;) (o així els anomenen els meus amics "no-biòlegs").
A la foto em podeu veure en plena feina, a la muntanya buscant líquens. Vinga, no us n'estigueu i poseu comentaris! Una abraçada per a tothom!

Gemma

1 comentari:

modulmax ha dit...

Ostres no hem puc creure que sigui el primer a posar un comentari! Ara hem pregunto si es que ve poca gent per aquí i si el mutisme aquell que es vivia a les aules (el profesor pregunta si hi ha algún dubte, i mai hi ha cap dubte, comentari, ni opinió...) potser es que l’especie humana es defineix per callar quan se li pregunta i opinar quan no se l’hi ha demanat res.

Què en penseu de tot plegat?

Xavier Underground